God damn it!

peppad till maximum. Suttit och kollat på Step up 2 the streets igen istället för att plugga. Men oh vilken kick man får av dansfilmer, gaalet ! just wanna bust a move! Bra film, me like!

Igåår blev det party baby ;) Vi förfestade hos Tina sen blev det Babel. jag bad om att vi skulle gå nån annanstans men IKKE! "Babel är bäst" . När vi kommer dit slutar det med att bara jag, Esad & Carina dansar. Kvällens musik var Funk ;) Kanske inte mitt främsta val av genre men det funkade bra ändå. blev uppbjuden (haha så gamla skolan :P ) och vi gav "publiken" en show. fett kul ! Måste säga att det var mkt bättre folk där än det brukar vara.. avslappnat & skönt. Sen begav vi oss tillbaka till Tina där vi tillslut somnade.

Imorse vaknade vi tidigt och INTE bakis :D Satte igång & flyttade . Tina skulle flytta ut ur sin lägenhet så det var bara till att montera ner sängen & bära ut allt. Sänggaveln fick jag & tina bära i trappan från 8e våningen. work out of the day måste jag säg. Sofforna fick killarna bära för det klarade inte jag :P Måste säga att det kändes lite konstigt att bära möbler & flyttkartonger i festkläder haha men det fick gå.

Resten av dagen har jag bara seegat hemma. Jag har kollat igenom arbetet lite & bakat smarrig pizza. MUMS för hemmalagat !

Igår begravdes Frida. Det blir så slutgiltigt när det är begravning. Mina tankar går till hennes familj. Tragiskt.. "Hur kan jag tro på kärleken, när jag ser unga dö"

Vi har gjort en massa misstag, men nu är det dags. Vi kan gå hela vägen. Om vi inte försöker, är allt slit förgäves..

I veckan blirre massa skola :( orkar inteee! & massa plugg.. Orkar jag ännu mindre.. Men tänk framååt! Snart är det stockholms resaan :D <3 Dock får man nog inte träffa en viss fillur denna gången , men man kan ju alltid hoppas :P

Dont give up. Be You. Cuz life is to short to be anybody else.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback