Fredag @ last

skönt att veckan nu nått sitt slut. Men snabbt har det faktiskt gått. För en vecka sedan satt vi & fillurade på bussen till stockholm. Önskar att jag kunde göra det nu med ! I helgen blir det jobb. Ganska skönt att ta det lugnt .

Idag hade jag två kunder på förmiddagen & båda två blev supernöjda & jag fick dricks av båda :D MKT NICE !

Jaaa idag bokas nästa resa :D Kryssningen i stokholm den 29-30/4 , där min födelsedag kommer firas :D Kryckan ska boka hytt till mig sandra henne & becca. Zuper Duper kul ! Hoppas på att kunna stanna där uppe en vecka, det hade varit sagolikt :D Ooh ska bli såå kuuuul :D Bravader till max :D <3<3

Ikväll blirre bara träning & film. mys pys :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback