Baka liten kaka

Woh! De Senaste dagarna har bara rusat förbi. igår var det suuupermkt i skolan, fick varken lunch eller rast så jag slutade tidigare ist. Sen åkte jag hem till Kaisa som bjöd mig på middag. SUUUPERGOTT.. hon borde bli kock. ! Ostfylld , baconlindad kycklingfilé med ris, sallad & tzaziki, MUMS säger jag bara. Mkt trevlig middag :D
Sen åkte jag o mamma hem till mina kusiner o satt där o flumma lite. Fått nån dille, åker dit varje dag.. kan inte bvara utan min underbara familj :P haha.
Idag gick skolan SUpaaah bra! Hade en korkskruvspermanent vilket kan ta 5 timmar, men det gick på 3. O snyggt blev det :D Jag & Malin gjorde ett super bra jobb om jag får säga det själv.

Imorgon blir det egenvård & kakmyys med klassen. fan vad jag kommer sakna vår klass när vi slutar :( vi är som en liten familj. <3
Efter det ska jag träffa Emma :D Vi ska på Bredda Vybez spelning på bodoni , nääjzz ! Sen blir det bravader natten lång :D <3

LÅÅNGledigt. HÄÄRLIGT! helt underbart hur min ledighet fallit sig denna gången. Fast det hade varit goda pengar med OBn. Men härligt att vara ledig fre-mån.

Fredag blirre fest med Ronja :D längesen vi festade ihop. Lördag -påskmiddag för familjen, träffa Malle & snacka om allt som hänt, sen blirre fest med Tina o c/o :D, söndag -chilla, måndag- åka till ängelholm tilll Ida & träffa massa näjz folk över en öl eller tvåå :D Tisdag- styla till modevisning :D

Snnnaart fyller jag år :O Tiden ruusar iväg. Så snart är det STOCKHOLM igeen! OOohh vad kul det ska bliii!

Nuu ska jag baka ngt gott till klassmyset imorron. Pusaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback