attans bananer!

Jepp idag blev det en hemmadag igen. mår bättre fast foten dödade mig imorse OOH! men nu har det faktiskt blivit bättre.
Idag har jag suttit 5 timmar med arbetet, räknar fram och tillbaka, kommer på lite till jag måste skriva. Ja jag vet inte, mitt arbete är kasst som fan men wtf bara jag har ngt att lämna in. men nu får jag PANIK! Martin erbjöd sig att räkna ihop budgeten. Jag skickade siffrorna till honom förra veckan & han har inte hört av sig än . LÖNT att erbjuda sig att hjälpa till om man bara ställer till det ännu mer. Nu måste jag försöka förstå. Jag suttit o läst om det men jag kanske är den trögaste i världen men jag vet inte vad jag ska göra. Men sen slog det mig att jag kanske redan har gjort den, resultalkalkyl, är det samma sak? Någon som vet, snälla kommentera såfall!

Jaa semesterplanerna kanske ändras IGEN! blir så trött på allt sånt. Jag har inget flexibelt schema och det vet alla! Hmm får se hur det blir med sommaren. Sorry , men jag är sjukt bitter idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback