universum är på min sida

Good karma ! denna helgen har varit magisk. jag bad om en helg bättre än på länge och det var just det jag fick. WOW ! Gårkvällen.... finner inga ord! Det är ödet, good karma, attaktionslagen, inslagna önskningar, ja kalla det vad du vill, it happened ! Min kusin hade fest, och som vanligt var det jag o carina som satt o inte diggade musiken för dom spelade bara massa jugge , albanskt, turkiskt shit som vi inte alls var in the mood för att lyssna på. Och som vanligt smsar carina sin bror o han har såklart fest. så vi packar ihop oss allihop o drar dit. När vi kommer in möts jag av ngt magiskt. o hela kvällen var magisk magisk magisk ! 

Ni vet när man inte är kär o verkligen inte känner ngt för ngn, så vill man ändå bli kär. man vill veta vem som smsar en utan att kolla, man vill ha ngn att ringa när man vaknar. man har ngn som man automatiskt tänker på när man gör ngt kul eller något händer. Man har någon att göra sig fin för, någon som får det att pirra till i magen. JAG VILL INTE HA DET DÄR LÄNGRE  ! så jävla jobbigt när det inte bli bra !  

men heelgeeen var maaaaaaagiiiisk ! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback