spruulandeee känslaa!

Ohhh vilken uuunderbar daaaag ! Fan vad det var längesen jag kände mig så här levande. varenda cell i kroppen pirrar & jag har snart kramp i kinderna för att jag inte kan sluta lé. Sjukt hur ngt så enkelt kan göra en så sjukt glad. har fått kväva finss-attacker hela eftermiddagen .. Oooh det är för underbart !

Idag har jag jobbar, det var mer eller mindre kaos ett tag. vi tappade bort en boende, eller rättare sagt vi trodde han hade rymt. så alla sprang omkring o letade , jag & en kollega åkte ut med bilen o letade & efter 20 minuter hittade vi honom hos fotvården :S CP!

Sen har jag varit med maria & tina. Maria skriver ett filmmanus så idag skulle vi provspela. var rädd att jag skulle överspela och att det inte alls skulle verka naturligt, men man jag e en naturbegåvning hahahaha nä nu överdriver jag. men det gick suvve !nästa provspelning på torsdag ! :)

Imorron är jag ledig & har verkligen planerat in varje sekund. woh ! 12- träffa ronja <3 16- träffa betka 19- träffa med sebbe. men det ska bli kul för jag har inte träffat dessa människorna på lääänge ! yess siiiirrr  !

now im off to new adventures!

SICK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback