sanndröm

har du någon gång drömt ngt sen händer det dagen efter ? Det har hänt några gånger men oftast är det bara småsaker. Men igår hade jag en dröm, om en person som jag inte träffat på nån månad. Drömmen var inte så positiv för mig men den satte perspektiv o klarhet på saker o ting. när jag vaknade var jag ganska ledsen o hade en klump i magen som man kan få när man drömmer dåligt. Men, tänkte jag, thats life ! Just move on ! .. Jag gick till jobbet o hade en superdag ! Efter jobb stack jag till Reza & vi drack lite öl o snacka shit. Sen stack jag till en tjejkompis som skulle ha fest så smsade jag henne o frågade vem som var där. & just då var det bara hon OCH mannen i min dröm !!! WHAT!??? Oh yes. Har inte träffat honom sen , jaa ett tag, inte pratat med honom, INGET! MEN ändå drömde jag om honom OCH träffar honom dagen efter. Vet inte, det kasnke inte alls är konstigt så men det fick mig att få en sjuk känsla. Vi hängde där & spelade Buzz, drack & hade sjukt jävla nice. Men allt gott har ju sitt slut, så kl 4 drog jag mina ben efter mig hem. Med både glädje o sorg. 

Kl 8 vaknade jag och skulle upp till tosselilla. Vädret ute var KATASTROF! det var möörka moln & blåste som fan. Regnjackan fick gå på och sen åkte vi. första timmen klagade jag som ett litet barn. jag fröööös & det blåste o blää! Men när vi började åka karuseller blev det fort kul igen :D jag blev som ett litet barn. Jag & tina skulle kasta bollar på burkar & få en uppblåst gitarr. vi spelade 4 gånger var men varje gång fick vi ner alla utom en . STÖRIGT! Där finns ett "frittfall" för barn som är hmm kanske 5 m max. Den åkte vi 9 gånger hahah han som hade asvar för karusellen skrattade varje gång för jag gapade som ett barn hahah ! Till och med min mamma blav som ett barn & skulle upp på hoppbergen. SUPERKUUL! Dagen var superlyckad. Vi grillade & körde radiostyrda bilar :D 

Nu har jag sovit i två timmar & ska hoppa in i duschen för nästa fest. Min kusin har fyllt år så det är fedefest på gång ! JADDÅÅ! 

ha en superkväll!!! CIIAAAOOOO <3<3

http://www.youtube.com/watch?v=WqFWUpfcO_E&translated=1 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback