midsommar

veckan har varit dunder! I tisdags åkte jag till trelleborg till emma & fanny. vi grillade o drack bira, sen kom Grönan & vi åkte ut till en uuunderbar strand. Kändes inte som sverige, vit fin sand. Där satt vi o chilla, drack & spelade boll. MYYYS <33

igår var det midsommar. Vi samlades runt 1 på dalabadet & satte upp tälten, bebispolen till ölkylningen & satte upp Lottas hemmagjorda lilla majstång, shiiitfin! Dalabadet hade midsommarfirande så jag & emma dansade runt stången me småbarnen haha :) sen grillade vi & stack till stranden & badade. denna stranden var om möjligt vackrare än den i tisdags. utomlandskänsla till max ! Vi badade & spelade volleyboll. faanva grym jag blivit wow ! och jag har kommit över min rädsla för at slänga mig så jag hottade mig flera gången och nu har jag skadat knogen och har 3 blåmärken på armen men det får man ta , sportskada :P jag tyckte inte det var så väärst stark sol igåreftermiddag men ändå brände jag båda axlarna, haha alltid jag  ! kvällen var heeeeeeeeellt underbar. Det anslöt sig fler & det blev sjuuuukt mkt irländsk julafton. om och om och om igen ! superkul! kvällen avslutades underbart, ute på bryggan, med fullmånen som lyste upp allt och hela havet framför UNDERBART! <3 kan inte beskriva hur BRA midsommar var iår ! superlyckat !

Ooh va det är fantastiskt med sommarnätter !

<3<3<3<3<3<3 I BELIVE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback