T.G.I.F

Linda på jobb ska gifta sig i augusti så vi ville ordna en möhippa men hennes mamma varnade oss att det aldrig skulle gå fölr linda skulle inte gå med på ngt förnedrande så vi sket i det & bestämde oss för att ha en mysdag ist. Linda kom in på jobb i tron om att jobba, men då tog jag & vicky med henne till sibbarp där vi åt glass & jäste i solen & snacka shit. sen åkte vi hem till Linda & drack skumpa som vi köpt & åt körsbär & fixade oss & skålade & snackade ett tag. sen tog vi taxi ner till stan. Linda trodde bara att det skulle vara vi tre men där mötte 3 arbetskamrater upp oss utanför T.G.I.F så satte vi oss o åt en suuupergod middag , drack drinkar, gav presenter & skrattade så vi fick ont i magen. underbar dag. sjukt kul när man har underbara arbetskamrater <3<3 trivs som faaan på mitt jobb, tråkigt att sluta. :(

Nu sitter jag här & chillar lite innan jag ska slänga mig i säng & sova. är ganska trött. har inte vaknat 6 på en vecka, det tar på en haha :P men på fredag är jag lediiig & då blir det massa att stå i. bl.a fixa med företaget. orka! sen blirre feest ! jobbar helgen men det ska bli kul :) & på söndag spelar Momofoko :D ska bli sviin kul att se dom live igen. dom e grymma! kom & kolla. det är på gröningen vid enighet ! kl 19.00. :) ( gör lite reklam för dom :P )

ciao amigos  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback