senaste nytt..

eller inte..

ledig idag ! nice ! mina kläder kom igår. dom är sååå fina :D men 2 klänningar var för små i bysten så 2 av dom skickar jag tillbaka & en passade mamma perfekt. men det gjorde inte så mkt. tur att jag beställde så många.
jag har börjat packa smått, eller lägga fram det som ska packas iaf. kläder & nagellack har jag ställt fram det som ska packas. nu försöker jag hitta vilka böcker som jag kommer vela läsa. jag läser fruktansvärt mkt på sommaren. förra sommaren i kroatien läste jag 9 böcker på 4 veckor. crazy! ngn som har ett bra boktips?

igår var jag hos min kusin & lämnade baslådan till mina högtalare som vi ska ha med till kroatien. paartyy ! sen åkte jag hem till micke. vi jammade lite på gitarrerna men jag har för oviga fingrar för det haha. måste öva upp dom!  jag fick ta ett E, medan han jammade loss lite :) sjukt mys me fet gitarrmusik .

nu ska jag boka biljetter till kvällens mys med johanna. sex and the city 2. sen ska jag packa lite & iväg till Kajsas salong på lite fika. idag är det inte så fint väder . :(

jag har börjar röka igen dum som jag är. men är det inte det härligaste, en kall öl & en cigg på sommaren ? men det är bara en säsongsgrej. efter kroatien är det finito igen . och YES jag kommer kunna sluta igen. men fyffaan vad man slösar pengar på det , helt sjuukt dom pengarna som jag har "rökt upp" senaste två veckorna hade kunnat betala två av mina klänningar. ekonomiskt failande !

ja nu måste jag kila & fortsätta med mitt plockande. ha en bra dag. ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback