sandslott

Igår satt vi nere i båda strandbarerna, jag tina, zorana, micke, maja & hennes pojkvän. drack bavaria & snackade shit.

idag vaknade vi tidigt & var nere på stranden kl halv 10. det blåste rätt mkt imorse men det var skönt för man kände inte värmen, men inget bad blev det för jag gillar inte att bada när det blåser. men vi byggde ett fiiint stort sandslott ist :) jag tina, benjamin & en annan liten kille.men det var mest jag o tina som tyckte det var kul haha. sen har vi städathär hemma & nu ska vi sola & bada igen. ikv är det feeest som gäller. konsert & kaoos!måste nog sova lite middag sen för att orka hela natten. ingen åker hem förrän 6-7 på morgonen här från klubbarna så det gäller att vara utbvilad.
jag kollade om jag kunde skjuta upp min hemresa några dagar men det kostar 2895kr för att byta datum & det betalar jag inte för 3-4 extra dagar. så jag kommer hem som planerat.

Månen här är fantastisk. när den börjar gå upp är den brinnande orange & lika stor som om du håller upp en  5-kr mot himmeln. Ju mer den stiger, destu ljusare blir den, tills den är helt vit & lyser upp allt. igår när jag gick hem lös den upp min väg,där inga lampor fanns. mörkret blev till ljus. FANTASTISKT <3

nu har jag gjort en playlist med one wish, far away, the sky is the limit & dont be afraid. sitter & njuter & minns allt !

ha d bra där hemma. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback