regn !

ohh jag vill ha regn NU !

Igår efter att ha städat, lagat mat & vilat sönder mig ringe frode & sa att alla var på stranden så jag drog ner. badade i det uuuuuursköna vattnet. tror aldrig vattnet har varit så behagligt som det var igår, varmare än i luften. underbart ! men all den tången kan slänga sig ! vi chillade lite nere på ribban i den sköna sanden sen såg vi mööörka moln rulla in & alla blev nojjiga att det skulle ösa ner. alla stack hem , jag & johanna stack hem till micke. där satt vi o kollade film & såg hur det blixtrade. regnet kom aldrig så efter filmen vad jag badsugen igen. johanna & krisse drog hem för dom skulle upp tidigt o jobba. då började det regna liite. jag & micke bestämde oss för att ändå sticka ner till handikappsbadet & ta oss ett dopp. på vägen ner slutade det regna som tur var. vi tog oss ett dopp, så sköönt. sen drog vi hemmåt igen. härligt att svalka av sig innan man ska sova , mmhmm. :)

idag är jag glad för att vädret är som det är. det behövs lite svalare dagar nu tycker jag. så om 1½ timme ska jag till jobb för första gången på en vecka. tror nog att en del har ändrats. orka.. det är såå skönt att bara vara ledig. kanske blir ett kvällsdopp efter jobb, får se.

nu jobbar jag tis-tor ledig fredag, jobbar lör-tis ledig onsdag, jobbar tors-söndag sen åååker jag till kroatiiieen :D:D 2 veckor tills dess & det ska bli såååå underbart ! sååå såå sååå såå såå så så så så så så så skönt ! längtar !

fyfan börjar bli lite smått stressad. jag måste starta upp mitt företag, vilket det var meningen att jag sulle göra nu när jag var ledig . men det fanns det ingen tid för. jaja jag får fixa det nån dag :O

ha en braa dag ! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback