mörka moln i öster

nu rullar dom in. ser oroväckande ut, men förhoppningsvis blir de inget reng utan dom bara passerar. gjort mig fin för dans & bygger upp stämningen med bra toner ! egentligen känns det fel att sitta o skriva här eller på face för detta ska var semester & då ska man inte ens veta vad klockan är. men jag kan ändå inte låta bli.

tror precis ett jag såg en blixt men jag hoppas att det är inbilning.

som jag gjort hela resan, sitter jag med en bavaria i handen & njuter. inte bra! känner att kilona kanske rullar in dom med som dom mörka molnen, men vet du vad? just nu, I DON CARE ! jag ska bara njuta. kanske simma ett extra varv :) det tar jag är jag kommer hem.

nu ska vi snart upp till morfar sen ner till strandbaren för förfest med tequila :) hela byn ska med på konserten så det lär bli fett ös.

the old me is gone. I feel brand new, and if you dont like it, fuck you !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback