momofoko

gryym spelning! så jävla mkt gung! perfekt dansmusik. förstår inte hur vissa kan kolla på konserter & stå still, men här var det inte många som stog still. d va nårra människor som verkligen flippade ut där framme, niice ! (lyssna på dom på soptify). efter konserten drog jag & johanna på bio & mös. d va Eclipse. Så braa! Mmmmmhmm!

idag jobbar jag till 21.15 sen ska jag hem till maria o hänga lite., inte träfft henne på 2 veckor nu. imorron e d kneg igen sen e jag ledig på onsdag !  niice! då blir det bio me johanna igen, sex and the city 2 :) hoppas den e braa! .

hoppas på att mina kläder som jag beställt kommer imorron ! ! ! håll en tumme åt mig :) & i dagarna måste jag hinna packa.. hur ska det gå! 100kg med mig !

ooooh ner till värmeeennn <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback