hjärtavtryck <3

vad våra händer än rör, så lämnar vi fingeravtryck. På väggar, möbler, böcker , ja allt ! det är oundvikligt. Men har du någon gång fått en känsla av hjärtavtryck ? ett avtryck av medkänsla, förståelse och kärlek. Avtryck av vänlighet och uppriktig omtanke. Det är ovärdeligt!

Senaste tiden har jag inte haft lust att blogga, inte tid heller för den delen ,då jag aldrig är hemma längre. Vilka heta dagar det ha varit. jobbar min tredje dag i rad nu & imorron är det sista dagen sen är jag ledig i 6 dagar igen. hääärligt ! :D inte så mkt planerat. förhoppningsvis blir den en tältning nån dag, vollyboll & vm semi & final !  På onsdag ska jag till frissan, ja kajsa ska göra mig fin. mys o träffa henne! & på fredag ska felle fira sin födelsedag vilket ska bli shit kul & få träffa henne. Har inte träffat henne sen hon blev sjuk innan examen :( man saknar visst klassen lite ändå, men nu har det gått " så lång tid" att man inte längre känner saknaden av skolans trygghet. Livet är väl fööör härligt på sommaren? alltid finns det ngt att hitta på o upptäcka. man träffar helt underbara människor. var finns dom på vintern? Roskilde har nått sitt slut & jag e avis som fan ! hade velat vara där. men nästa år kanske!  Kroatien närmar sig, bara 3 veckor kvar så ska jag booooort ! hääääliigt! vill ner till friheten & enkelheten & allt det som inte är komplicerat ! Så underbart !

I miss, I miss , I miss, I miss , I miss <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback