free fall

tom petty - free fallin (grym med john mayer med )

nu är det bara två dagar kvar, eller ja denna dagen går mot sitt slut för min del. Upp och jobba kl 6. idag har jag laddat ner mer än 300 låtar för att bomba datan med all musik jag kan kunna tänka mig att jag kommer vela lyssna på i kroatien. min kusins internet funkar inte där nere :S så vi kommer inte ha lyxen spotify så skulle jag egentligen bränna skivor men lika bra att ta med hela datan. enklare så. 
sen har jag färgat mammas hår, laddat ner filmer och varit hos micke & hämtat min bikini som jag glömde där sist. idag är det faktiskt kallt. jag har haft långbyxor o hoodie för första gången på hela sommaren. tråkigt. men snart åker jag till väärmen så det gör inget.

igår satt vi på johannas takterass & grillade , drack röda cocktails & drinkar, dansade salsa & sjöng med till melissa. UNDERBART ! sen drog vi till en fest där det var SMOCKAT med människor. aldrig sett så mkt folk i en 2a. där träffade man lite gamla klasskamrater & vänner. mysigt. sen drog vi till jesusparken till Slabang-gänget. Efter det hade jag en dejt med det förflutna. Det tar hårt på en , men det är det värt ! härlig natt allt som allt.

jag har upptäckt att jag har en passion för fotografering. älskar att fotografera natur & föremål. & om jag får säga det själv, är jag ganska grym fast jag har en fattig digitalkamera. ska snart pryda väggarna med mina bilder.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback