final

ojoj vilken match. Hmm inte allt för spännande tyckte jag faktiskt. men fyfan va många gula kort, tror fan hela holländska laget fick gult kort.
Igår kom regnet, skööönt. fast jag var ute o cyklade hem till frode & mange precis när det började ösa. kom fram helt blöt, men man ska inte klaga. satt där en kort kort stund sen bar det av till kristoffer men johanna, micke & gabbi. kollade på matchen & mös i bastun som var kristoffers lägenhet. gabbz & krisse höll på spanien & vi andra på holland. men som väntat vann spanien. lite sugigt men mitt liv förändras inte av en vm final. Ja jag antar att bläckfisken Paul får leva vidare i frid.
Efter matchen skulle vi hem men jag & micke var sugna på bad så vi två cyklade ner till handikappsbadet & tog oss ett dopp i helt uuursköna vattnet. inget går upp mot ett svalkande nattdopp. Sen satt vi där ett bra tag o snackade & bara njöt av lugnet som fanns där ute på bryggan. som en vägg mellan oss och stadens ljud & brus. härligt! när natten hade lagt sig cyklade vi hem.

Idag sitter jag här o svettas. Blöööh va varmt. men jag har bestämt mig för att inte lata, så jag håller på o städar hela lägenheten grundligt & ska laga en supergod middag. ikväll blir det kanske vollyboll. om jag får med ngn, det verkar som om det bara är jag i hela malmö som vill spela vollyboll. Men jag ska nog lyckas övertala ngn :)

så caio sålänge, nu fortsätter jag städa. !

LIFE IS GOOD !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback