DUNDER VECKA <3

onsdag: Första lediga dagen! hääärligt ! åkte till kajsa på morgonen o blev slingad & klippt. fint fint ! jag blev människa igen haha. sen åkte jag till centralen o mötte upp emma. tåget som gick precis när vi kom fick vi inte åka med så vi var tvugna att vänta en halvtimme till nästa. men det blev massa strul & vi blev lite blåsta av en person så vi satt i princip på centralen från halv 3 till 5 innan vi kom iväg. väl i båstad var vi tvugna att promenera rätt långt för att hitta en bra tältplats. nära havet :) tänkte att vi kunde ju natt & morronbada då. vi satte upp tältet, grillade, lyssnade på musik & snackade om allt mellan himmel & jord. SJUKT NICE ! kvalitetstid med emma <3 sen ringde hanna mig & sa att hon o en polare skulle joina oss. så kl halv 12 på natten kom dom & vi hade precis satt upp deras tält , när en vakt kom. "det ät tältförbud här, ni måste flytta" WHAAT ! jaja d e bara & dra, men det visade sig att det var tältförbud i HELA båsad & att allemansrätten inte gäller där. SUCK! Tur att hanna & Jihia hade bil, för vi drog bara in alla grejerna i den o åkte. det var mörkt, jag & emma va ganska toppade redan & vi viste inte vart vi skulle så vi körde mot ängelholm & in i en skog på vägen, ut igen, hit & dit. Tillslut hittade vi en sjö med en grillplats. Det var kolsvart så vi fick starta en eld för att kunna sätta upp tälten. Sen ringde mattias & jonte till hanna & dom kom väl runt 2 tiden. då var festen i full gång ! vi hade musiken på högsta volym från bilen hela natten & batteriet dog inte , grymt  ! vi grillade, dansade, hade b-dance battles, nattbadade & LEVDE LIVEET! det var den SJUKASTE kvällen på såååå länge. Alla levde för nuet & inget annat fanns. platsen vi tältade på var såååå vacker ! 50 m från tälten låg sjön & när solen gick upp där var det nog ngt av det vackraste jag sett. vi tog nog 300 bilder. Dagen efter vaknade vi i en bastu i tälten, katastrof. det var bara direkt upp & ner i sjön. så härligt ! sen grillade vi, badade & chillade resten av dagen. underbart. men jihia var såååååå klumpig & råkade radera ALLA bilderna från kameran. SNACKA OM STÖÖÖRIGT! men det finns i huvudet. minnen för livet. UNDERBAAR RESA!

fredag: tillbaka i malmö. vi kunde ine bestämma oss för om vi skulle ut på nya äventyr o campa eller om vi skulle stanna hemma. men eftersom vi va ganska panka så stannade vi hemma. Jag åkte hem till johanna som hade en vän, camilla på besök. vi satt på johannas takterass med utsikt över malmös tak. SJUKT FINT! där satt vi tre, & efter en stund joina kalle oss & vi spelade spel, lyssna på musik & drack drinkar. Sen cyklade vi ner till stranden & nattbada. frode joina oss på bo01. underbart i vattnet. underbar kväll.

lördag: vaknade trött & varm. åkte till salongen & klippte Bob. sjukt kul & klippa e ny frisyr & snyggt blev det. de kvinnan passar så bra i kort hår. önskar att jag gjorde det med. sen åkte jag hem till mina kusiner för grillning. alla var samlade, hela familjen plus cyntias familj, mamma pappa syster & bror. maten va asgod , ölen var iskall & vädret HETT! lite senare skulle jag o min kusin bara åka iväg en sväng. & när vi kom tillbaka var alla blöta. efter ca 30 sek var jag med det & vattenkriget bröt ut. vi lekte som barn. galningar. jag & natty sprang ut på gatan för att vi blev jagade.. riktigt svalkande var det. shit mysig dag med familjen :)
sen åkte jag hem & gjorde mig iordning, cyklade hem till johanna igen & satt på terassen & drack sangria & snackade massa shit. senare kom det 5 killkompisar till johanna & vi började spela ölspelet vilket resulterade i sjuuuka planer för kvällen & jäävla massa michael jackson moves & ljud. när det blev för mörk för att se trots alla stearinljus drog vi oss till en av killarnas polare på "inflyggningsfest", eller som det egentligen var "kom & hjälp mig dricka upp min sprit-fest". Dogge hade hela kylen  full med olika shots, vodka, vin, rom, cola, gin m,m. det var heaven ! & han sa att vi skulle dricka upp allt om vi kunde för han ville göra plats för ny sprit. & det är man aldrig svår för. den lägenheten kallas från och med igår för bastun för alla var så heta & svettiga.  det slutade med att alla (utom tjejerna) satt i bara byxor. svetten rann av en. men efter ett tag glömde vi det när trubaduren satte igång & spela gura. vi satt fram till kl 4 på morgonen & sjöng & spelade. det var helt underbart ! vilken stämning. riktig allsång i sommaranda. kl 4 droppade nårra av men jag, johanna , camilla, peppe, kristoffer o dogge drog ner till bo01 för ett natt/morgondopp. det hade blivit ljust & där var fullt fullt med folk. vi hoppade i o jag o kristoffer simmade ut o rundade bojjen vilken ligger typ 400m ut. sjuuukt skönt i vattnet. vi låg o jäste lite & hade det otroligt nice. sen drog vi hem & nanna kudden.

idag: blev jag väckt av johanna kl 13.20. lagom tid :/ . låg på soffa lite sen drog jag ner på stranden & badade me tjejerna. asmkt folk. helt galet. men såååå härligt. ikv är det VM final. håller på holland. tycker att spanien inte förtjänar att vinna. HOLLAND HOLLAND ! den ska antingen ses hos frode , johanna eller möllan. men antagligen inte på möllan för vi e ute försent. denna kvällen kommer vara ett perfekt avslut på den bästa veckan på hela sommaren. i veckan väntar massa jobb. FYFAN ! ledig imorron med & då blir det dalby eller bara stranden här hemma. hääärligttt! 

OOHHH vad jag lever livet !! helt underbart  <3<3<3<3 living my dream!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback