bubbleroom

det är livsfarligt med internetshopping, men fyfan va lätt, enkelt & braa det är. när man inte har tid eller tålamod att svira runt i stan för att leta kläder så tar det bara nårra klick så e d betalt, packat & på väg hem till en.
varje år fyller man garderoben me massa sommarkläder som man nästa år inte vill använda för dom inte passar eller inte är snygga eller ngn annan anledning. Nu ska jag fylla den med 11 nya klänningar, 4 linnen, 5 cardigans & 1 par leggings. det är iaf en bra början. shorts o linnen har man ju sen innan. men ja wtf , nog om mina kläder.

idag jobbade jag för första gången på en vecka, ganska chill ändå ! :) imorron är det upp kl 6 som gäller & iväg till jobb. efter jobb ska jag & vicky lura med linda till stranden & dricka vin & äta jordgubbar. sen ska vi till lilla torg o möta upp resten av folket för att äta middag. linda ska gifta sig i augusti men det är nere i kosovo så vi får nt firat det med henne så vi tänkte först göra en galen möhippa men det sket sig så det får bli en mysig dag me alla ist :) kommer blir kanon. och på kvällen blir det nog nattdopp på handikapp me micke & kanske johanna & krisse :) häärleet  ! det bidde inget bad idag :( men som tuuur var , var det inte skoll hett heller :)

aja god natt mina vänner ! Pusa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback