And Im off..

Saying I love you
Is not the words I want to hear from you
It's not that I want you
Not to say, but if you only knew
How easy it would be to show me how you feel
More than words is all you have to do to make it real
Then you wouldn't have to say that you love me
Cos I'd already know



Nu åker jag snart ! Ojojoj.. 19.5 kg i väskan & allt e inte packat än. lite ångest. men hoppas på att kunna lämna någon av mina 5 böcker där nere när jag åker & nått plagg som jag tröttnat på. var ska annars allt man handlar få plats. eller så slösar jag helt enkelt mina pengar på att bara festa ?

Idag har jag jobbat. det var inte lika kul som vanligt men det var ändå ganska nice. Nu sitter jag & chillar lite o försöker komma på om et är ngt jag glömt. kl 4 ska jag upp & sen iväg. Denna resan kommer bli lite jobbigt är jag rädd för. kl 05.02 går tåget till kastrup. 7.15 går flyget. kl 9 är vi i Wien. kl 16 o ngt går flyget till zagreb & där emellan ska vi åka in till stan o kolla lite, där ska vara jätte fint. kl 18.10 är vi i zagreb. kl 19.30 går bussen ner till zadar. kl 22.30 är vi framme. kl 23 går färjan över till ön och runt midnatt är vi framme på plats ! men det ska bli så skönt att komma ner. pratade nyss med min kusin som bor där & hon sa att det är massa stora fester inplanerade på ön. ska bli fettt kuull !

ska bli skönt att komma iväg. detta året känns det inte som om man lämnar ngt viktigt efter sig. varje år har det funnits något som förankrar en i malmö pga olika saker. men detta året känns det så skönt att inget står i vägen för ens totala frihet i två veckor.

ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback