The proposal

Haft myskväll med mami, Kollade på "The proposal". Faktiskt bra film. Rolig, underhållande & lite ledsam.

Imorgon ska jag fika med Madde :O . Känns helt sjukt. Inte träffat henne på, ja jag vet inte hur länge. Undra hur det kommer vara. Stelt som fan antar jag.. Inte kul.. detta var den person jag berättade allt för innan, som kände mig bättre än jag själv. Ska man anta att det är livet som för en isär eller att det beror på en själv, eller den andra personen? Hänt mig 2 gånger, att min bästa vän i hela världen försvinner. Har en bästa vän kvar, min andra hälft. Malin <3 Visst vi hörs inte varje dag, men om ma är riktiga vänner vet man var man har varandra utan behöva få det bekräftat varje sekund. Och henne kommer jag inte låta försvinna. ALDRIG!

So Long, My Luckless Romance.. My back is turned on you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback