S.A.T.S

Åkte till skolan imorse. Glad överraskning, vi skulle ha ekonomilektion :D Super! Då kasnke man kan börja lite smått med projektarbetet . Massa om moms & skatt jag inte förstår mig på men det ska man fan ha råd att betala ngt för att göra :D Sen fick hela klassen gå hem runt 12 eftersom bara jag & kajsa bor i malmö. Massa tåg var inställda & det var snökaos. Men duktiga som vi är stannade jag & kajsa i skolan & kollade på TIGI klippfilmer. Ganska underhållande. Häftigt att man nu kan se saker som man inte kunde innan, tex att man själv kan se hur man kan underlätta exakt samma klippning :)

Sen blev det en runda på stan. SKREV IN MIG PÅ SATS :D Wiiiee! Imorgon börjar min första klass. 18.30 Afrodans :D Ska bli superkul. Sen inhandlade jag nya träningskläder & lite annat smått & gott.



Sen blev det fika med Madde. SHITNÄÄjZ . inte alls stelt. underbart att träffa henne igen :D Hoppas på att hålla kontakten vid liv nu :)

Nuu blir det "Halv 8 hos mig" & efter det en Skype-Date med Martin. Knappt kunnat prata sen han åkte :( man får ju hålla kontakten vid liv så gott man kan. Sakna :(

Tjaaråå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback