Run away

Super bra dag i skolan. 2 supernöjda kunder :D fick mina första dricks :) kändes nääjzz! Sen blev det möte med rektorn så skolan drog över en timme.
Skulle ju träffa Maria & sebbe men SÅKLART blir det inget. Palla planera ens.. Hatar folk som ställer in i sista minuten för en sheten anledning som egentligen bara är bortförklaringar. Imorron kanske det inte blir the secret för min brännare funkar inte :O & ingen har sladd till tvn. BLÄ! men ska försöka fixa det ! Jag villl see. Inte kul att sitta 5-6 pers framför en dator och kolla på film hahah !

 Imorgon sparkas projektarbetet igång. Massa press hela tiden . USH! Men jag är snart klaar ! bara kämpa mig igenom dessa få månader så är jag klar :D
Kollat på olika träningscenter senaste dagarna. Skulle vela träna på Wingym som är PRECIS vid mig, men det är svindyrt. Kostar 5200 för årskort vilket är på tok för dyrt. 24seven finns också här men det känns helt äckligt. Det är litet & jag har sett killar sitta i bilar utamför och kolla in på tjejerna när dom tränar IKKE OKEJ! Friskis har bra priser & bra utbud. Men jag har klippkort där & använder det inte. För drygt att ta sig dit. FAN VA JAG ÄR LAT! Ska kolla upp S.A.T.S som ligger i stan. Kan gå efter skolan! Jaja får se. Ska iaf komma igång snart ! Inte ett år till då jag inte håller mina löften !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback