med ena foten utanför

Helgen är slut! Jag har jobbat. Storhelg så fett med OB :D niice! Annars har jag träffat M & haft det trevligt. Hanne var förbi här en sväng, drack öl & snacka massa shit & minnen ! Underbart ! Nu börjar folk droppa av.Tarek har åkt, hanne åker på onsdag, patte på torsd & M om 2 veckor. Alla lämnar malmö för nya liv. Underbart! Kom på mig själv igår att drömma mina gaaammmlla drömmar! Jag vill UT! jag vill DIT! jag vill NU! Det kommmer :D

Imorgon kommmer Ronja hem. Bittersweet :P Vill inte lämna längenheten. Jag vill flytta nu! så skönt det har varit. Skolan börjar på torsdag. inte heller kul. Ush denna veckan blir inte kul. :P Klassfest på fredag?

Dom senaste dagarna har jag vandrat på rosa moln :D underbar känsla! Men varje saga har sitt slut.. Men tills dess.. läs den med inlevelse & känsla!  <3

Jag tänker INTE vara din hemlighet! Jag borde vara din STOLTHET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback