det är min dag, idag!

Någon har vaknat på rätt sida om sängen idag :) Fast det är svinkallt ute & det nästan var snökaos ett tag så tänker jag bara på sommaren! Detta året ska jag utmana mig själv :) Gör saker jag inte trodde jag vågade & bara hitta på en massa saker jag velat göra ! Börjar med fallskärmshoppning :) Ska bara spara ihop lite pengar. I sommar vill jag åka upp till norrland i slutet av juni då det är sommarsolstånd :) årets längsta dag & kortaste natt. & lämna allt som heter klocka hemma! Bara njuta av livet utanför tid & rum ! Idag leker livet!

Jag vill sitta på en strand i ett varmt land, i bikini med en drink i handen & en solhatt som är lika stor som en sombrero. Svättas lagom & känna hur solen bränner min vita hud. Använda solfaktor 50 & äta grillad majs! Ta natt dopp i det svala havet & titta på soluppgången från min balkong iförd ett lakan. Vill sjunga sånger på gatorna som i en musikal, vill se färgerna i vinden & dansa bland stjärnorna. Summer is coming! <3

DET ÄR MIN DAG , IDAG !


Kommentarer
Postat av: kAJSA

2010-01-05 @ 00:23:29
Postat av: Kajsa

vad jag skulle säga var att jag har hm, en så kallas kontakt inom fallskärmshoppning. hehe

2010-01-05 @ 00:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback