Trasig

Ikväll har jag tittat på "Prinsessa". Superbra ny svensk film. Har du lust, så se! Sjukt bra spegling av samhället! Hemsk men så verklig. Älskar filmer med "amatörskådisar". Blir mer verkligt då. (Y)

Just nu sitter jag här som en annan nörd & läser kändisbloggar. Ganska "kul" hur ALLA har "Dagen outfit" & "Nytt shoppat" . Fan vad världen är ytlig. Allt handlar bara om utseende & pengar. Ingen bryr sig länge om intelektuella samtal & drömmar. Har varit på en del fester då folk suttit & diskuterat var dom köpt olika plagg, var dom fixar sina naglar & hår. FINE! Om det intresserar dig så prata om det. Men det måste väl finnas mer än så i deras liv ? :/ Jag bllir iaf galen på det. Dom stunder man minns bäst är väl när man har haft en sjukt bra konversation med någon? När man diskuterar världsproblem, teorier , ja kanske till och med något mindre "viktigt" men som INTE har med utseende att göra ? BLÄ på er alla ! Därför - Kapten Röd-Trasig! (Y)

Society`s narcissistic self obsessions have become my inspiration.

När man utvärderar saker så är det mkt lättare att bara släppa det sen. Man ser det mer klarsynt. Vissa saker skulle man kunna skippa & lägga sin energi på positiva saker. Saker som man trott & hoppas ska vara viktiga för andra, kanske inte är det. Då ser man den med helt andra ögon. Vilket i sig inte är dåligt. Man har ju klarat sig undan massa jobbiga känslor.

Kvällen börjar nå sitt slut & en ny dag kommer snart . Ny dag, nya äventyr :D Imorgon blir det projketarbete, men ska nog inte jobba mig silly på det. Jag ska träna & bara må gott :D Snaart är det alla <3 dag. Vad händer dååå ;) ? Jag säger som Stig i ICA reklamen. Det är bara ett påhitt för att affärerna ska kunna sälja mer, precis som Påsken :D Nä men jag fick en vacker inbjudan från Irland. Att komma dit. Men det går ju inte med skolan. Så det blev förslag på en Skypemiddag. HAHAHAH ! Töntigt men sött !

Just nu vill jag vara i Brännesta, se eldringen på ängen, dansa & sjunga in våren. Känna hur kylan kryper längst ryggraden men ansiktet hettar i värmen & skenet från elden. Jag vill dansa till zigenarmusik live i en lada. Äta veggomat på ett hippiekollektiv där barn & vuxna förenas tillsammans i harmoni. Jag vill vakna till solsken & vårdagg & se att festen fortfarande är igång. Valborg 09 <3




Nu blir det snart bingen för mig :) ska sova sååå länge :D Ska bli nääjjzz! Haarree braa! Syns imorron! Tjaarååå <3<3<3

Tack igen Sandra för allt !


Kommentarer
Postat av: felleeeeeeee

så blir de nog när man går frisör, där pratar utseende varje dag, nästan hela tiden.

2010-02-11 @ 11:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback