somliga går obemärkt

Då har Jonne varit här & hjälpt mig med arbetet! Jag bjöd på en lunch som blev mkt bättre än jag trodde. Bjöd på Bog med rosmarin & ingefära, klyftpotatis, sallad & sås. Mums.. Brände mig på handleden :/ så nu har jag ett stort rött brännsår, hoppas det snart går bort. Jag har kommit på hur mitt visitkort ska se ut. kommer bli shit snyggt ;) Sen har jag fått lite klart för mig när det kommer till typsnitt & färger. Nu är det viktigast att komma på ett bra namn. JOBBIGT!

Vet inte om jag orkar träna idag. Har tränat 2 dagar i rad nu, och känner att jag kanske bara ska köra ett pilatespass här hemma istället. Ush , den där latheten alltså. Bekvämt att stanna hemma i värmen ist för att ta sig ut i kylan. Blir det Golden ikv? Vet ejj faktiskt. Skulle nog dra dit med Nirreman & John. Men dom jobbar till halv 10, sen blir det väl inte att man är där förrän halv 11, & så ska man upp tidigt.. Ja jag får se hur det blir med den saken. Sandra & Emma kanske ska med, men tror inte ngn av dom heller orkar haha :P Ush vilken lat dag idag.. men det behöver man ibland.

"A fine frenzy-Almost lover", "Sonja Aldén-Du får inte" <3
Imorgon blir det salong igen. Ush trött på det.. Får man säga så när man är blivande frisör.antagligen inte:( Helgen kommer bli KANON! BOBAN firande i hela Malmötown imorron, yeah! Babel som gäller :) sen på lördag är det för mkt som händer så man får väl välja. Johanna & Basti har födelsedagsfester, & Sara har inflyttningsfest. Men sara ska jag till garanterat men vilken födelsedagsfest ska man på, för båda blir för stressigt.. Ush. Sen skulle man kanske möta upp Sandra & "hemlig gäst" ute :P Ush tiden räcker inte till..

Fått ganska bra kontakt med min brorsdotter Julia :D Super kuuul :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback