Lullabies

Dagen har varit superbra :D Kul med kunder i skolan, fick göra en ny klippning. alltid bra :D Sen var det träning. Flow blev det idag. Lagom jobbigt . Häärligt ! Imorron blir det pilates om jag hinner. :)

Ikväll har jag lagat supernyttig & god Pizza :) Virkat och kollat på "Super size me". Han skulle BARA äta McD mat 3 gånger om dagen. Morgon-lunch-middag. Han fick inte äta NÅGOT alls som inte kom från McD. Följdera blev så klart katastrofala. Intressant film.

Sen tittade jag även på Andra avenyn. Jag upptäckte att han som spelar Markus Niklasson träffade jag i Kroatien för 3 år sedan :) Då hade han "Bara" varit med i Sandor/Ida, men nu jag har kommit en bra bit på vägen. Häftigt :D

Nu är jag ganska sliten och trött. Imorgon blir det sovmorgon , så sköönt! Sen kommer Jonne och det blir Work work & godaste lunchen. BOG! men denna gången ska det inte ta mig 30 minuter att skära upp den som sist hahah!

Ush nu närmar semesteransökningen sig. Snart måste jag bestämma mig. När ska man ha semester? Jag vill inte vara ledig för mkt för jag kan nog behöva tjäna ihop lite pengar för den första tiden som egen företagare. Man vet ju aldrig hur det går. Vill ner till kroatien så sent som möjligt. Hade velat åka i början av augusti :/ Fast då skulle det nog bli en tripp till stockholm & fira malle & Kolla på LASSE<3 hmm.. Sen hade jag ju velat åka på roskilde, men såhär långt har bara shitband släppt så det lockar inte så mkt. Däremot Siesta, I know. 14is festival. Men Kapten Röd & Bob Hund spelar. :) Jaa det tåls att tänkas på.

Nu ska jag faktiskt titta på "En obekväm sanning". Jag undrar hur många gånger jag sagt det.. Sist blev jag störd i början av filmen & den tog slut innan jag lagt på luren. Såå ett andra försök idag. får se hur det går :P :)

PUSSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback