Hjälp från Irland & Rosengård

Ush vad det är pyton med detta arbetet. Jag har precis börjat komma igång nu men det är massa jag inte förstår mig på. Sandra ringde precis när jag börjat med arbetet så det blev inte mkt pluggande där i en timme eller mer. Sen fick jag laga mat, det blev hemmagjorde hamburgare med soltorkade tomater & mozzarella i, fullkornsbröd med nötter & solrosfrön & sallad . MUMS! Sen kom jag då igång med arbetet. Och med hjälp från Sandra & Martin har jag kommit en bit på vägen. Jag har räknat ut kostnaderna för renovering och inredning (nästan alla kostnader iaf) & börjat på en budgetplan vilket är CPsvårt när man heter Izabela ..:/ Nu väntar jag på massa mail för att kunna gå vidare. Det är svårt att veta hur stor beläggning man kommer ha de första 2 åren :/ det beror ju helt och hållet på. Hmm ja man ska ju gissa sig fram till ngt som låter realistiskt. Men jag vill inte gissa, jag vill veta! Och hur stort lager av färg kommer man behöva som start? Massa jobb med detta alltså. Men nyttigt är det ! Idag hinner jag inte dra mig till gymmet så massa annat har kommit mellan haha Men jag ska ta mig ett pilates & yogapass här hemma innan jag går & lägger mig.

Imorgon blir det salong hela dagen sen blir det FILMMYYS med Sötaste Ronja :D Sandra & Älin kanske oxå dimper in :D Det ska bli sååå mkt skvaller & mys & INGEN ALKOHOL. Ushh va hemskt att jag tycker det är så "bra" att jag inte ska dricka en helg. Det är galet fel att jag tänker så :O .. det var på tiden att jag slutade dricka på det sättet. Men nu ska jag inte säga "slutade" för jag kommer sälvklart inte sluta dricka helt. men inte i samma mängd & utsträckning som innan. pinsamt ju!

Nu fortsätter jag med mitt arbete innan jag kommer ifrån det helt igen. Önska mig lyckatill ! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Att få hjälp från alla möjliga ställe är det bästa :) Speciellt när man får hjälp av mig :) Wiie Wiie!

2010-02-14 @ 13:05:01
URL: http://exxon.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback