Hata söndagar?

Förr hatade jag söndagar för att det var dagen innan skolan & man var tvungen att gå upp tidigt dagen efter. Nu gillar jag söndagar, det är den dagen man verkligen bara kan ligga på soffan & inte ha ångest :D <3 Så det är så min dag ser ut. Jag latar mig & shiter i träningen tror jag. Ska kolla på söndagsmattinén & hogan knows best, ta ett LÅÅÅNGT bad, läsa Liza Marklund, göra ett litet hemmaspa & bara vara ! :D

Imorgon blir det skola & vad jag längtar. Det är äntligen egenvård igen & jag ska bli ljusare i håret :D

Gårdagen var sjukt nice :D Jag vaknade tidigt, tvättade (lite halvt, mamma tog över som alltid:P ) handlade massa god frukt & lite annat onyttigt med mamma. Kollade på filmer & beställde massa kläder för nästan 4000. Ibland måste man :) Jag kom på mig själv att tänka; Igår var den första lördagen jag inte hade ngt planerat & INTE hade ångest över att jag missade ngt. jag VILLE bara vara hemma & ta det lugnt. Det har jag inte kännt på flera år. Så underbart! Jag är inne i en förändring, & jag älskar det <3

Du sa du behövde tid, du hade tid. Nu ger jag upp hoppet om att det ska bli bra igen!

Jag älskar Winnerbäck , det vet ni. Inte bara för att han är en av dom största poeterna i modern tid enligt mig. Jag beundrar honom inte bara för att han blivit SÅ stor som han har, utan publicitet i media. Inte bara för att han sjunger rakt in i hjärtat & alltid träffar en som ett skott. Utan även för att när man ser honom live, finns det inget bättre. Lyckan flödar & omfamnar alla i lokalen. Han inleder alla låtar med ett annat intro så man inte riktigt vet vilken låt det är förrän han börjar sjunga & då kommer ett vrålrop av lycka från alla. Obeskrivlig kärlek till honom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback