grand finale

Nu är jag äntligen nöjd med mitt hår. Blev blond men inte platina :) NICE! Det var mkt mkt trevligt hos frissan, vi snackade massa strunt om yrket & annat. Hon är tydligen god vän till min morbror :) världen är liten ! Sen åkte jag hem & lagade supergod mat. min favvo POTATISGRATÄNG med Kassler  & mumsig sallad. ooh jag kan frossa i det!
Sen visade jag mina nya kläder för mamma, kunde inte bestämma mig för vissa men efter massas tips så behöll jag alla. Allt passade utom EN klänning som var för liten i bysten, det ante mig :( Men den passade mamma perfekt så inte lönt att skicka tillbaka :D Så nu har jag rensat ut lite gamalt ur garderoben & hängt in det nya.
Det jag köpte var : 4 klänningar, 4 toppar, 4 cardigans, 3 bälten, 2 byxor, 1 linne,  1 tunica & en halsduk. Många av kläderna var såklart svarta . typiskt. Men liite dimmrosa fanns det med :D & en suuperorange halsduuk som jag älskar ! MYS!

Livin´in sin is the new thing . Three is a charm, two is not the same. I dont see the harm, so are you game?

Imorgon blir det salong. ska bli riktigt kul :D Sen blir det bio med Sandra & Ronja. Kanke Emma ansluter sig. Det blir nog "Farsan" :) På lördag blir det work :) härligt ska det bli ! & sen blir det TRÄFFA TAREEK <3 äntligen :D . Förfest hos Ronja, med Minh som ska laga mat :) Antagligen MASSA singstar. Sen har Ronja lyckats övertala mig att följa med till Wonk. Går bara för Tareks skull :) Men det blir säkert superkul som vanligt med dom busungarna :D 

Ser positivt på nuet, framtiden, på livet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback