Kom vår

Idag har jag gjort lite på projektarbetet men inte allt för mkt. Jag är så kass på att sätta mig ner & göra det som ska göras. Sen kör jag fast & då ger jag upp.
Sen blev det träning. Jag orkade verkligen inte, men fick en push & nu är jag glad att jag gick. Fick ett träningsschema som inte tog allt för lång tid, ca 1h 15 min, ink 30 min på crosstrainern. (y) :D

Igår blev det en sanningens kväll.Som salt i öppna sår. Men det var mkt behövt & uppskattat.

Imorgon blir det skolan. Undrar hur många som dyker upp pga vädret :( jag har iaf en x-kund på morgonen så det ska bli kul :D Sen blirre myspys med Sandra. Vi ska laga mat & snacka shit. Sen blir det kanske en runda till lila torg. MEN INGEN ALKOHOOL för mig inte :D

Helgen bjuder på mer träning & massa vackra & underbara människor.

TAREK kommer om en vecka . Jag är lycklig  :D <3 <3 Saaaknat honom SÅ!

Oohh Kom vår & varma känslor. Jag vill sitta ute i bara långtröja kl halv 4 på morgonen. Lyssna på lugn musik, ta en cigg & se hur morgonen kommer. Hur det ljusnar sådär långsamt. Oooh jag längtar tillbaka till dom stunderna.

Hemligheten bakom styrkan är viljan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Thats the truth!!!

2010-02-18 @ 23:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback