sunday

jäättee mysigt på jobb idag. jag bakade lussebullar ocfter maten tog min kollega in ett fat fullt med snö så att de gamla kunde få känna på det lite, alla tog varsin hand o sen började snöbollskriget i köket. alla kastade på varandra. vi fyllde på med snö och alla skrattade och blev som barn igen. shiit kul :D. uppskattar mitt jobb jätte mkt. alla är så mysiga :D

igår efter jobb drog jag , pinnen o angie till möllan o tog en öl. hanna o hennes polare anslöt sig och det var shit kul. efter ett tag blev vi elva st men då fick jag dra vid heåt för att få ynka 5 timmars sömn innan jobb. mkt trevlig kväll..

nu ska jag ta mig ett lååångt bad .

ha en bra söndagskväll. puss o kram, vi syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback