sliiiingoor

sho bre ! dagen började lite segt men när jag kom till jobb o johanna kom flög alla bekymmer iväg. suuperkul att träffa henne efter mer än 2 månader. klippte henne så hon blev assnygg o så satt vi o snackade en massa om vad hon varit med om. sen kom malle o blev klippt o slingad o tonad. också jääätte snyggt :) johanna dröjde sig kvar så vi tre att o snackade jättelänge. myyyyys :D. på eftermiddagen kom en kund som var hos mig för två veckor sen o blev klippt. denna gången skulle hon slingas. men denna tjejen har SJUUUUKT  tjockt o LÅÅNGT hår. hon hade tre olika färger i håret. svenskt råttfärgat/blondt, svart o ljusbrunt. det var fanemej en utmaning  så fick avfärga vissa partier o sen slinga. efter mkt jobb o typ 250 slingor blev det assnyggt. kul me nöjda kunder. dagen har verkligen varit dunder. :) ojj d rimma haha.

efter jobb körde palle mig till stan. hon dök in på jobbet o fikade lite haha älskar att ha henne där. hon o ingrid har blivit bundisar med så nu ber ingrid henne sätta på kaffe o grejer :P palle e en i gänget haha :D
i stan mötte jag upp johanna igen för en fika på lilla torg o snacka om allt som inte passar sig i en salong där folk kan tjuvlyssna haha :P. skulle fikat md maria. men maria är maria o avbokar alltid precis i sista sekund. men d e chill. kvällen blev lyckad ändå.

nu ligger jag i sängen o kollar på tv o värmer mig. fyfan vad kallt det är ute. brrrr.
imorron har jag tre kunder bokade o hoppas på lite drop in :)

helgen närmar sig och så julfesten. imorron ska vi köpa allt till festen o ordna det sista vi inte hann igår. camilla kmr ner från halmstad och ska vara mdd på festen. fyfaan vad kul det ska blii :D inte träffat henne sen i somras, den varmaste natten på hela året. med takterassfesten hos johanna, jammfesten hos sillen och natt\morgondoppet efter den sjukaste natten på länge. det kmr bli bravader på lördag :D jiiippii

julafton nästa vecka :O o nyår om två. oh gud hur ska man hinna. vad händer på nyår :O ? har nog mina aningar..

joobbigt jobbigt jobbigt. önskar man kunde gå tillbaka ibland o att allt ska vara bra. men man får inga prövningar som man inte har styrkan att klara av. så det är bara att ha tålamod o kämpa. MEN man ska nog hellre följa sitt hjärta än sitt huvud. för följer man huvudet blir det alltid fel. iaf i mitt fall

god natt min skatt. puss

Kommentarer
Postat av: timpelibang

hahaha amajgaaad !

du borde vara med i bingolottos uppesittarkväll när dom har rimstuga !!

2010-12-15 @ 13:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback