ready ? ready !

yess I am !! för allt som livet har ett erbjuda.

igår:
mkkkktt uppfriskande dag på jobbet. hunnit komma iväg till NY med hjälp av min bok mellan kunderna. haft tre kunder, killklipp. superkuuul :D. charlie kom o klippte sig. han e såå fantaastisk o inspirerande människa. killen sitter i rullstol men låter inget stoppa honom. han e så sjukt smart o har visa ord. vi satt o snackade om allt mellan himel o jord medan vi väntade på taxin . vi var klara 45 min innan den kom så vi kan snacka om massa. han är en inspiration för mig,att aldrig ge upp och aldrig sluta hoppas.
för nårra år sen, typ 4. hade hans syrra student o då blev han lite full så vi gick ut o satte oss o tog luft. det blev att vi satt där o snacka i två timmar. o då började vi fantisera om att hur coolt det hade varit om han hade lärt sig gå och gått upp på podiet på studenten ( för han skulle ta studenten med min klass fast han inte ingick i min klass ). när skolan sen började kom han gående med rullator o skrek över hela skolgården " izabeela titta jag går".
han hade alltså börjat träna som fan o på studenten stog han uppe på podiet med oss alla andra o höll sig i räcket. ingen rullator eller rullstol. det kalla jag mäktigt.

efter jobb hämtade vi upp palle sen stack jag o hon till ica maxi o handlade allt till julfesten. hade sjukt kul där. flippa ut till max. inte normalt o bete sig som oss bland folk haha men vem bryr sig. man måste ha lite självdistans.

idag har det varit myyys. hade en gullig kund imorrse sen har jag bara suttit o läst. läste ut min bok. ooh hon är såå grym, denise rudberg. hennes stil att skriva passar mig perfekt. nu måste jag läsa den 3e boken men d e kö på den på biblan. kanske får köpa den ist.

idag ska jag baaaaraa ta det lugnt o mysa. ska tappa upp ett bad o lägga mig där i nårra år.

allt börjar kännas lättare. om man hakar upp sig på jobbiga saker så är det klart att livet blir surt. lika bra att bara glädjas åt alla småsaker så kommer de stora lyckorna av sig själva. mm härlig känsla.

nyår är lite difust. hoppas att det händer ngt kul. vill inte på vääärsta röjjar festen men vill inte sitta hemma o glo tv haha :P. jaja det brukar bli bra tillslut.

ute e d snökaos o kallt. när jag var ute o rökte lyssnade jag på musik o höll mig varm genom att dansa moonwalk. folk trodde nog jag var knäpp, men det bjuder jag på :)

egentligen skulle jag posta detta inlägget igår men tydligen glömde jag det innan jag tryckte bort sidag så det kanske är lite konsrigt att läsa men wtf :P ciiiiaaaooo everybody

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback