my own epic drama

mkt har hänt de senaste timmarna som har fått mig att utvärdera mitt liv och min situation.  ser bara ljusningar längre fram..
allt handlar om att kämpa och att förbi sann mot sig själv. det kmr alltid komma berg som överväldigar en. om man ser ett berg, ser man det oftast som en stor, oövervinnerlig massa. men om man tar isär berget, bit för bit.. är berget som skymt den underbara utsikten snart borta. jag har börjat ta isär mitt berg, det har jag egentligen gjort i flera år nu. och snart är det helt borta. det känns helt fantastiskt och befriande.

jag hade en dröm för några år sen som jag aldrig kmr glömma.jag drömde att det var 3e värdlskriget och för att göra en lång historia kort, träffade jag profeten mohamed i öknen. han gav mig sin vandringsstav och sa att jag skulle bli den nya islamska profeten.
och som katolik fattade jag inte vad drömmen innebar. jag tänkte ; ska jag konvertera, vad fan handlar detta om?
så jag kontaktade en präst som kom men den enkla förklaringen att ; jag hade det tufft under den perioden när drömmen kom. och i livet fick jag hjälp från ett oväntat håll.
precis detta har hänt nu. just som jag håller på att flytta mitt berg , kommer hjälpen från ett oväntat håll.TACK !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback