im gonna give all my secrets away

onsdag redan.. br det har gått snabbt. inatt har jag nt fått mkt sömn, men ibland får det bli så :)
min kund imorse avbokade men det kom en drop in efter en stund och så har stina varit här o färgat o klippt sig. schnyggt ! dagen har gåt brutalt fort, men så är det när man har kul tidsfördriv ;). köpte en ny fin konlocktång. yey överfina lockar. sessig på nyår :D.
snart kmr min kusin o hämtar mig o så e d familjemiddag som gäller. :D

imorron har jag två kunder sen drar jag hem tidigare. ska träffa martin imorron :) ska bli kuul. sen blir det till att fixa inför nyår. oh skit måste handla all mat. vi blir 6 på middag hos mig o sen drar vi till lomma för fedefest. ska bli dunderkul. längtaar. på nyår kan ALLT hända. alla ingredienser finns där, det beror bara på hur dom används. intressant..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback