dan före doppare dan

lilla julafton ! hmm känns lite som om julen är mallplaserad detta året. julgranen är uppe, julklapparna ligger under, maten är lagad, kakorna bakade och det hemmagjorde julgodiset uppdukat. men det känns inte alls som jul. vilket är ganska skönt. för när det känns som jul så vet man att snart är det nyår. och nyår ger en lite ångest. dagen ska vara sååå fantastisk, ska bli den bästa nyår ever. och dagen efter börjar ett nytt år. då ska livet ändras för det nya året ska bli det bästa någonsin och man ska göra allt man drömt om.
men så känner jag inte i år. det nya året är välkommet men inte för att allt ska "starta på nytt" för jag e väldigt nöjd med min situation. jag är frisk och mår bra. har mina vänner närmare än förra året och samma med familj. ojj nu känner jag att jag nästan borde börja sammanfatta 2010 men det väntar jag några dagar till med att göra :) måste tänka igenom allt som hänt. och det är mkt som hänt.

idag gick jag hem tidigare från jobb för att hanlda julklappar och jag fick tar på det jag skulle. linnea har varit här o fikat o vi tog igen lite för tiden vi inte träffats på. mkt mysigt :)

jag ska nog lägga mig tidigt idag för jag känner mig helt slut.

fick en önskan om en grej jag borde blogga om, men det är ett föör stort ämne för mig just ikv , men jag lovar att komma tillbaka till det :D gooooood natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback