avatar

myspys igår. palle kom till salongen o hängde sista timmen. sen åkte vi hem till henne o lyssnade igenom massa gamla skivor från när vi gick i 8an. vilka jävla gb's vi var haha vilken musiksmak :P. sen kom tomi o vi kollade på avatar. jag är nog den enda i världen som inte hade sett den. den var bra men jag hade förväntat mig mer. men bra var den iaf :). vi spelade mario kart o drack bira. mm så gott det var med en öl. inte druckit öl på nån vecka. om man kör mario kart o dricker öl, räknas det som rattfylla ? haha

idag har det varit supermys på salongen. en drop in kund imorse som blev shit fin och en slingning precis. kvinnan bor i stockholm men har lägenhet här i malmö också så hon kommer hem ibland. hon sa att hon skulle fortsätta komma tillbaka. hade varit kul :D. nu väntar jag på nästa kund som ska färgas. kuuuul :)

ikv ska jag träffa pinnen, ut o promenera i snön om det inte är för mkt kaos. hoppas inte. är trött på att sitta inne så mkt. vill uut o leka :D.

ha en bra dag pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback