ti i ja

sitter & lyssnar på rozga o längtar tillbaka. idag när jag satte på mtv spelades alla låtar som jag har på min playlist . MISS !

idag när jag gick ute sökte jag folket som gick förbis ögonkontakt. jag skulle hälsa. men sen slog det mig. här hälsar man inte. I detta land tittar alla ner i marken när dom går förbi ngn & alla är sin egen person, man blandar sig inte med andra. Jag kommer sakna att gå på gatan & att folk hälsar ; god morgon, god dag, god kväll & hej. Kommer sakna tallbarrens doft, syrsornas sång och olivträden. Har du någonsin känt doften av rent hav. salt, friskt hav? det är helt fantastiskt. jag kan inte understryka hur mkt jag kommer sakna poljana ! vill tillbaka nu ! vll inte att mitt liv är häår längre. vill flytta dig . NU !

imorron är det jobb igen!

inatt drömde jag om dig. du kom till mig glad som alltid, bella bella bella. och precis när jag skulle sätta mina händer på dina kinder & kyssa dig. drogs mattan bort under mig..

thats life..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback