roligt eller what?

igår jobbade jag till tre. braa dag på jobbet. mkt energi & bra humör :) sen stack jag hem, duschade, lämnade in min cykel & hämtade den. sen drog jag hem till alex för "after work". vi drack nårra nya skumma öl, wisky cola & mojito , spelade sjukt mkt kort med straffar & lyssnade på fet musik. mkt trevlig kväll där. senare drog jag & mötte upp emma, vi drog till golden sen cuba cafe. mkt trevligt. sen drog i en snabb vända till kirseberg & dirr tillbaka till mig. när vi kom hit dummade vi oss til max, stekte köttbullar & packade ner dom o drog ut på äventyr. vi kom nt så långt, men till lekplatsen vid mig. det är fan ta mig inte lätt att gå balansgång i det tillståndet när allt är blött & mörkt. vi spelade lite boll & var som barn. sjukt kul. sen drog vi hem till mig & jag lagade goooodaste hamburgarna åt oss. nör det började ljusna gick vi o la oss. idag har vi chillat till max. städat lite, varit i kolonin & plockat massa grönsaker som emma tog med sig hem. sjuukt mkt vinbär :) det var mysigt som fan, lite ute i naturen :P.. sen har vi kollat på film & hade det mys. nu drog hon precis.
egentligen skulle jag möta upp reza senare ikv & dra till debban med honom men jag känner inte alls för det så palle kommer hit & hämtar mig snart sen blir det girl talk all night long :)

ciiaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback