page

kommit på ett namn till min salong som känns bra. Page ! så det tror jag det blir :) palle är heeeeelt xided, hon planerar mer än jag :P bra med hjälp :)

och så har jag börjat planera Ronjas möhippa. fyfan vilka storslagna planer jag har. inga smågrejer det inte. men sen beror allt på pengar. jag är villig att lägga en större summa men tror inte folk är så sugna på det. men vi får se. har mailat runt till massa & försöker fixa bra priser. hoppas hoppas hoppas det går i stöpet allt jag planerat !
hade jag haft en möhippa hade jag inte velat bli packad o utskämd på stan genom att sälja pussar till främlingar för 5 kr iklädd en ballerinakjol & fult smink o slöja. Jag hade hellre velat att mina vänner ordnar en oförglömlig dag då man pratar massa, njuter av varandras sällskap, gör saker man inte gör varje dag. så jag hoppas mina idéer blir uppskattade & att folk är på. ! men dyyyyrt blir det nog ... hoppas man vinner en mille så man kan ordna allt själv utan att tänka på pengar haha :P kanske det sker..

idag var det sjuukt jobbigt på jobb. stress o sura människor ! blää ! men men. alla dagar kan inte vara kalas. Ikv ska ajg till min morbror som ska hjälpa mig med mitt företag & sen ska jag träffa palle en stund :)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback