lördag

Igår var det en dunder dag ! shit mysigt på jobb med fia med kuff & trevliga arbetskamrater. efter det åkte jag hem & chillade lite. runt 7 kom emma & vi mixade drinkar, strawberrry daquries elr hur det stavas ! MUMS ! sen anslöt sig johanna & det blev massa politiksnack & dylikt. runt 12 drog vi oss mot stan. irra runt lite & efter massa protester fick emma mig o johanna in på breeze. SJUKT KUL! dansade så fötterna blödde & hade en helt fantastist kväll. bra ställe breeze. Trodde jag skulle hata det sjukt mkt, men ikke !

idag är det jobb. sitter här just nu. faktiskt varit jätte mysigt :) sen ska jag hem & nanna.

Imoron är det jobb på morgonen & sen efter drar jag hem till ronja & sara för middag & drinkar,. Sen blir det efterlängtade konserter med melissa & lasse <3<3<3 det är livet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback