late on the update

bättre sent än aldrig?

var ska jag börja. sitter här o är rätt groggy fortfarande, tror inte nattens sprit har gått ur systmet än. lite blåsigt idag, perfekt bakisväder..

tisdag: vaknade, stack ner till stranden & chillade spelade poker med toni. dagen flöt förbi snabbt. på kvällen gick jag o tina ut o åt sen ner för en ö. men vi blev så mätta att jag trodde jag skulle somna. sen gick vi til nästa bar o tog en drink. där satt vi tills toni stängde. jag jobbade lite :P gjorde drinkar åt oss. sen stängde han ner o drog ut spriten till oss o där satt vi tills vi blev för myggbitna. sen drog vi tillbaka till den andra baren för o möta upp resten sen drog vi till en annann by o festade vidare där i deras bar. när dom stängde drog vi till discot. o där var vi i princip sjäva haha. djn pallade inte så jag tog över :P blev lite dancehall reaggaton. :) fett ös på oss blev det. när dom stängde kl 5 drog vi oss hemåt & nanna kudden.



onsdag: kmr inte ens ihåg vad jag gjorde på dagen. eller jo.. vi vaknade kl 9 gick ner till baren satt där hela förmiddagen o jäste. gick upp o åt en halvtimme sen ner igen. Toni slutade jobbet (i baren) & satte sig med oss o spelade poker om cigg. kemba kom & han joina. tillslut hade jag & tina & toni förlorat 8 packen ihop till kemba. han kammade hem allt. sjukaste var är han hade en 2a på handen o tre öppnades på bordet.. jag höjde dirr med 8 för att bluffa lite & dom följde med 8, sen 8 till o 8 till. massa packen där. och där satt vi o spelade i 2 ½ timme. sen vid halv 7 tiden drog vi upp o städade & fixade inför festen. runt 10 kom dom första efter ett tag var du 15 st. vi satt till kl halv 5 & spelade musik, spelade pyramiden, snackade massa shit o hade jäääävligt trevligt :)

torsdag: ingen lust att sola. så jag satte mig i ena baren med en polare som jobbar där o hjäpte henne med jobbet :) hade ngt att göra. d'r var jag hela förmiddagen, drog hem o åt sen till den andra baren där dom hade lite personal så jag jobbade där med lite :) jag tycker det är shit kul fan. hade lätt kunnat tänka mig jobba i en bar :) kl 5 drog jag hem & gjprde mig iordning. vid 7 var vi i kukljica. precis när vi kom dit kom stormen. det började regna lite men blåste som faan. vi kollade en tävling i att rida på åsna. jag skulle egentligen varit med men jag fick panik o min polare som anmäde mig utan mitt vetande, drog tillbaka min anmälan &  tur var det för jag hade varit den enda tjejen haha. ALLA killar var utkädda, många till transor, shit kul ! bilder kommer ! sen blev stormen värre o vi drog till en bar & satte oss sen till en annan & sen till toni & c/o. dom hade ett stånd där dom gjorde mat så där satt vi med dom o käka & drack tills det blev föör kallt. då drog vi till en bar igen & dr var det helt fullpackat men vi fick bord iaf. & så kom regnet. DET ÖÖÖÖÖSTE NER ton med vatten. tur att vi var under tak. runt 1 drog vi till discot o där var det fullt ös. sjukt mkt mkt mkt folk. där dansade vi hela natten, fast större delen stog jag i baren med toni som beställde 60 vovvo (shot) heeelt sjukt men fyfan vad billigt det är att dricka här. jag beställde en runda : gin tonic, 2 vodka bitterlemon, 3 wisky cola, vodka cola, peinkovac cola, 4 vovvo & allt fet blev bara 200kn. helt sjukt. underbart ! när vi alla hade blivit fulla & glada & dansat av oss o dom stängde drog vi hem. några av oss satte sig på stranden & snackade. sen blev vi för trötta o drog hem.

jag har inte solat på en vecka. jag slänger mig i havet & upp i baren. ORKA sola. så jävla tråkigt, fattar inte folk som steker i solen hela dagen. ingen chans. så jag kmr hem lika vit som jag var när jag åkte, men shit samma. har haft mkt roligare än om jag hade lekat o solat.

nu närmar sig hemkomsten. åker på söndag. uuush vill inteeeeee!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback