jupp

jobbat hela helgen, & idag med. men imorron är jag ledig. enda dagen denna veckan men sen är jag ledig 3 låånga veckor 6 det sak bli skönt.

min kusin träffade en kille nere i kroatien. eller ja, vi har ju känt honom hela våra liv, och våra föräldrar växte upp tillsammans så det är ingen ny människa så. men han kommer hit nästa vecka från kroatien & hälsar på. sjuukt kul ! d e toni som jag har pratat om lite :) tur att jag är ledig då :P :) hade varit svinkul om deet hade blivit ngt seriöst mellan dom ! fast då kan jag ju inte gifta mig med hans bror :S hahahah :P

japp på fredag börjar malmö festivalen. som mina vänner vet HATAR jag festivalen. men i år kommer jag nog hänga där ganska mkt för det är 14 band jag vill se. men kommer nog inte ens se hälften. men på fredag börjar jag & eva från jobb med att se siw malmqvist. 60-tals artist. haha ska bli riktigt ball. vi kan ju alla låtar iom gamligarna lyssnar på henne på jobb. sjukt ball ! sen blir det nog fest senare på kvällen. ska inte hänga på festivale dock.  & på söndag.. ooooh ljuvliga söndag ! efer jobb drar jag ner till festivalrn & kollar på 2 av mina absoluta favorit artister. Melissa horn & lars winnerbäck. ! Festivalens artister detta året slår allt  !  !!!!!!!!

3 av mina absoluta favortiartister kommer i år. eller ja det är dom top 3 lättt!!!!!!! melissa & lasse som sagt OCH kapten röööd ! ! ! !!!! kärlek & lycka ! <3<3<3<3<33<3<3<3<3<3

fiiifaan va kuuul !

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack för kommentaren <3

2010-08-16 @ 21:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback