helgen

Sååja, inte bloggat på nårra dagar. inte haft lust elr tid.

torsdag: Jag & palle drog till öltältet vid sydsveska scenerna, mötte upp Bob, reza, johanna, frode & chrille. Drack öl & lyssna på Chords & Grieves with Budo! sjukt bra ! sen drog jag palle, frode, johanna, bob, robin, jimmy & thomas till klaffbron där det skulle vara efterfest & där spelade chords igen. FETT ÖS ! jävligt lyckad kväll. dansade loss & träffade en gammal killkompis som jag nt träffat på år o dar.MKT kul !

Fredag : palle & jag segade heeela dagen. vid 4 åkte jag hem till DD för att klippa honom. vi drack lite körsbärsvin & sen drog vi hem till julia på förfest. vidare till lilla torg & mötte upp Chrille. Lyssnade på MOMOFOKO o dansade :) sen blev det teddy bears stockholm. FET SHOW !
efter det svirade jag chrille & johanna runt lite i stan men tillslut hämtade jag & chrille hans cykel på stortorget & sen promenerade hela vägen hem. snacka om ont i fötterna, Converse är iiinte gjorda för att promenera mil i .

Lördag : vaknade inte alls så bakis :) skönt ! palle kom hit efter frissan & vi chillade & förberädde för kräftskivan. kl 5 körde min kusin ut oss på landet, gessie. SJUKT BRA ställe dom hade hyrt. dansbana, musikanläggning, & partytält. Vi åt & drack & spelade fotboll. jag var fan riktigt bra. gjorde ett mål mot 5 killar :D haha ! sen dansade vi & umgicks, sjukt mysigt. Efter det körde malle hem oss & vi dansade som crazy people hemma hos palle. sen blev det lite rundor hit & dit . slutade med en tur till Nova lund för att jag skulle bevisa en sak. men jag hade fel. fast jag tror fortfarande att jag har rätt :P

Idag har vi kollat på film & chillat ! ska träffa tarek senare ikv :) MYS.
min mobil dog igår, batteriet tog slut. så har jag inte haft ngn lur hela dagen. så kommer jag hem & ska ladda dden. då e den GONE ! letar i hela huset men den finns inte. tillslut får jag tag på palle & det visar sig att hon har haft den hela tiden. STÖRIGT haha ! aja ganska skönt att inte ha mobilen hela tiden :)

hoppas ni haft en bra helg. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback