helg igen

i torsdags chillade jag & emma hemma hos mig hela dagen. mys. sen kom mamma hem från kroatien. dom skulle landat kl 4, men tjugo i 4 ringde dom o sa att deras plan hade gått sönder, en motor & planer riskerade att börja brinna så dom fick vända tillbaka. så kom dom runt 8 ist. sen kom palle & hämtade mig o så drog vi hem till henne o satte oss på uteplatsen & drack drinkar & snackade massa. det regnade som baara den. mysigt var det ! vi gick in o satte på en film & somnade nästan när en granne till palle kom o gjorde oss sällskap, det blev uteplatsen igen tills vi hungrade ihjäl & åkte till lockarp & åt. kl halv 4 la vi oss, trötta som fan !

igår hängde jag & palle i trädgården hela dagen, jätte mysigt. sen drog jag till mina kusiner & sen hem & chilla.

många hade otur igår, men som tur inte jag. en bekants syster dog :( så jävla hemskt. blir så ledsen när sånt händer :(

ikväll ska jag hem till alex & sen får jag se om det blir fest eller om jag chillar där . ha en bra lördag ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback