disney

igår jobbade jag med en fruktansvärt irriterande person. förstår inte hur människor kan vara sånna materialister & besserwissrar ! galet ! men det är bara att bita ihop.

efter jobb åkte jag till min morbror som hjälpte mig med företaget. allt pappersarbete måste fixas. men det är vissa grejer, som vad jag än skriver inte godkänns så jag måste nog ringa dit.
sen lekte jag lite mickael jackson med benjamin. :) efter det åkte jag hem till palle & vi spelade astrid lindgrensspelet. YO! jag ägde ! trodde inte jag var så grym :P haha slår alla med hästlängder.
sen drog vi till maria & där utanför träffade jag min bror & "styvmamma". sjukt kul. henne har jag inte träffat på hmmm.. minst 7 år. hemskt hur många försvinner när ngn dör  ! men det var jätte kul att träffa dom :D inser inte att jag saknat min bror förrän jag träffar honom.
jaa vi hängde hos maria ett tag & snacka massa gojjs, inte träffat henne sen jag kom hem.
sen åkte jag & palle & träffade en killkompis & då blev det bravader, ink disneysånger, rutshikana (yey jag "vet" hur man stavar haha ) & massa kul :)

idag är jag ganska trött.. men snart ska jag till jobb igeeen ! blääää trött på det nu ! men bara resten av veckan kvar , sen e jag leeediiiig !  imorro blir det feest men den bästa, Emma <3 & på söndag melissa & lasse <3 lääängar så håååårt!

bye bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback