Tro eller inte?

Massa frågor som kommer upp nu under påsktiden ! Tyvärr kommer man aldrig få svar på de heller. Men om man söker tillräckligt länge ? Men det kanske inte är värt det i slutet? Hmm! Gud, det är en stor fråga..

Jepps igår blev det massa mys med familjen här hemma. Älskar min familj, vi kommer närmare varandra varje dag <3 På kvällen blev det fest hos Arad & det blev vilda diskutioner again & gooda drinkar. Sen bar det av till Carinas bror som hade en sjuuuk etagelägenhet, en sån ska jag ha om ett år :D de ska jag se till :) Där bjöds det på shot o super äckliga drinkar ( tokyo ice tea ) . Idag mår man som man förtjänar, nej så farligt är det inte. Lite seg bara. Såg bröllopsfotografen, good film! (Y) 

Imorgon ska jag träffa Hanne ( för det blev inget idag ) och sen far jag till Ida på lite måndagsfest :D Ska bli spännande o se hur det går ;) .. 

Jag har så mkt jag vill säga men jag tror jag håller det för mig själv ett tag till.. Hare bra! Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback