Singing in the rain!

Idaag skiner inte solen precis. Jag har varit i stan o fikat med Hanne <3 Alltid lika kul att träffa henne.  Vi har pratat massa glada minnen :D Nuu ska jag snart iväg till tåget och åka till Ängelholm. haha är lite spänd inför ikv.. Men allt kommer gå braa! !

Imorgon är det modevisning, Hoppas det går bra. Lite nervöst för man vet inte rikgti vad man ska göra med dom än, har ju inte sett deras hår. Men det ska bli kuuul :D veckan kommer nog gå förbi fort. Alex stoora fest på lördag, ska bli sjukt kul. Ingen lambo på mig denna gången dock, då går det illa ! Sen är det Wooork i helgen. Hmm ja jag ska inte klaga  , jag har ju varit ledig 5 dagar nu så :)

är ganska trött idag känner jag efter helgens bravader men sova får man göra en annan dag. !

Ha ett par bra dagar nu då :) Hoppas solen kommer fram :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback